Yeni Nesil Dijital Pazarlama Trendleri: Sosyal Medya ve Marka Değeri Yönetimi

Yayınlanma Tarihi: 20.07.2018
Görüntüleme: 567
Yazar: Alper YEŞİLYURT, STM

Günümüzde gelinen noktada insanların alışveriş alışkanlıkları da internet ve sosyal medya dinamiklerinden büyük ölçüde etkileniyor ve buna göre şekilleniyor. Bu yüzden üreticiler/markalar/pazarlamacılar da geleneksel pazarlama yöntemlerinden farklı olarak, dijital pazarlama olarak adlandırılan, özellikle sosyal medya gibi iletişim araçlarının aktif olarak kullanıldığı, üretici ve kullanıcı arasında karşılıklı etkileşimin ön planda olduğu yöntemleri tercih ediyorlar. 

İşbu eserde/internet sitesinde yer alan veriler/bilgiler, yalnızca bilgi amaçlı olup, bu eser/internet sitesinde bulunan veriler/bilgiler tavsiye, reklam yada iş geliştirme amacına yönelik değildir. STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Ticaret A.Ş. işbu eserde/internet sitesinde sunulan verilerin/bilgilerin içeriği, güncelliği ya da doğruluğu konusunda herhangi bir taahhüde girmemekte, kullanıcı veya üçüncü kişilerin bu eserde/internet sitesinde yer alan verilere/bilgilere dayanarak gerçekleştirecekleri eylemlerden ötürü sorumluluk kabul etmemektedir. Bu eserde/internet sitesinde yer alan bilgilerin her türlü hakkı STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Ticaret A.Ş.’ye aittir. Yazılı izin olmaksızın eserde/ internet sitesinde yer alan bilgi, yazı, ifadenin bir kısmı veya tamamı, herhangi bir ortamda hiçbir şekilde yayımlanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez.